Een klacht over het Departement Zorg? Over onze werking en dienstverlening, medewerkers of de informatie die we aanbieden? Signaleer uw klacht aan de klachtenbehandelaar. Die zal uw klacht onderzoeken en proberen om u binnen de 45 kalenderdagen een antwoord te geven. U kan uw klacht bezorgen via dit formulier.
Bent u niet tevreden over de behandeling van uw klacht, dan kunt u ook terecht bij de Vlaamse Ombudsdienst.
Hieronder vindt u de meest voorkomende dienstverlening van het departement:
Thema | Onderwerp |
Zorginspectie | Uw klacht betreft de inspectie van de Vlaamse welzijns- en gezondheidsvoorzieningen. |
Eerstelijns juridische bijstand | Uw klacht betreft bijvoorbeeld de erkenning van organisaties voor eerstelijns juridische bijstand, of de subsidiëring van commissies voor eerstelijns juridische bijstand. |
Erkenning en subsidiëring van welzijnsvoorzieningen
|
Uw klacht betreft de erkenning of de subsidiëring van een van de onderstaande welzijnsvoorzieningen:
|
Welzijns- en zorginfrastructuur (VIPA) |
Uw klacht betreft financiële steun voor infrastructuurwerken van welzijns- en gezondheidsvoorzieningen. |
Documentatie, wetenschappelijk onderzoek, innovatie | Uw klacht betreft bijvoorbeeld documentatie van het departement, wetenschappelijk onderzoek door het departement, of Flanders' Care (innoveren en ondernemen in zorg). |
Een betaling door het departement | Uw klacht betreft een betaling van een factuur, subsidies, ... door het Departement Zorg. |
Communicatie en algemene informatie |
Uw klacht betreft bijvoorbeeld een persbericht, een publicatie, een informatiecampagne of een evenement van het departement. |