Samenstelling aanvraag globale evaluatie van het gerealiseerde project na ingebruikname
De werken zijn allemaal definitief opgeleverd, of u bent nog in het proces van definitieve oplevering. De eindafrekening is beschikbaar, de finale bouwkost kan vastgelegd worden op basis van de eindafrekening.
Nr | Dossierstuk | Meer info | Naamgeving document |
---|---|---|---|
1 |
Een verslag met een overzicht van de wijze waarop de aanvrager tegemoetgekomen is aan de opmerkingen, vermeld bij het akkoord infrastructuurforfait, en over alle wijzigingen ten opzichte van het akkoord infrastructuurforfait, zowel op bouwfysisch, bouwtechnisch, conceptueel als functioneel vlak; |
Alle type wijzigingen worden gemotiveerd. Bij planwijzigingen, worden de plannen met aanduiding van de wijzigingen toegevoegd als bijlage aan het verslag, of wordt een extract van de plannen aan het verslag toegevoegd. |
|
2 | De eindafrekening |
Een eindafrekening omvat de eindstaat van het project, per perceel en per onderdeel. De onderdelen zijn ruwbouw, technische uitrusting, afwerking en losse uitrusting en meubilering;
|
|
3 | Definitief overzicht van de aanbestedingen | Een definitief overzicht van de gunningen, opgemaakt op basis van een model dat door het Fonds wordt ter beschikking gesteld |
|
4 | Verklaring |
Met het oog op de controle van de verwantschapsband, vermeld in artikel 3, 1e lid en artikel 4, als de aanvrager niet de eigenaar is van de grond of de houder van de zakelijke rechten op de grond waarop het project is gepland, en onverminderd de mogelijkheid van het Fonds om aanvullende gegevens op te vragen overeenkomstig artikel 4, §5 en §6:
Zakelijk recht de authentieke akte waaruit blijkt dat de aanvrager over een genotsrecht beschikt als vermeld in artikel 3, eerste lid, van het procedurebesluit ziekenhuizen Definitief programma van eisen op het vlak van comfort en gebruik van energie, water en materialen |
|
5 | Documenten ter staving van het duurzaam bouwen |
|
Dossiers ontvankelijk vanaf 1/09/2021 dienen onderstaande versie van de aanvinklijst in:
U kunt het PVE en de aanvinklijst aan elkaar koppelen (zie instructies in documenten PVE en aanvinklijst). Dossiers ontvankelijk tot en met 31/08/2021 dienen onderstaande versie van de aanvinklijst in:
|
6 | Een definitief evaluatieformulier |
Een evaluatie van het project, opgemaakt op basis van een model dat door het Fonds wordt ter beschikking gesteld
|
|
7 | Het bewijs dat de integrale toegankelijkheid wordt gegarandeerd |
Aantonen dat bij het ontwerp en de uitvoering werd rekening gehouden met het advies over de integrale toegankelijkheid verstrekt door Toegankelijk Vlaanderen:
|
|
De aanvrager houdt de volgende stukken ter beschikking:
1 | Het gunningsdossier per aanbesteding |
a) de bestekken; b) het proces-verbaal van de opening van de inschrijvingen; c) alle biedingen; d) de verslagen van de controle van de biedingen; e) de door de aanvrager gemotiveerde keuze van aannemer of leverancier; f) het proces-verbaal van voorlopige of definitieve oplevering; g) de door de aannemer bezorgde facturen, vorderingsstaten en eindstaat; |
2 | De verbruiksgegevens van energie en water |
De verbruiksgegevens geven het energieverbruik per energiedrager weer op jaarbasis. Eventuele productiegegevens geven de energieproductie van elektriciteit weer op jaarbasis. Projecten met een oppervlakte groter dan 1000 m² maken daarenboven een onderscheid tussen de volgende energiestromen: productie van sanitair warm water, verwarming, koeling, ventilatie en een eventueel nog andere deelverbruiken. Ook het waterverbruik wordt in beeld gebracht op jaarbasis met hierin een onderscheid tussen leidingwater en hemelwater. |
De aanvrager bezorgt in het jaar na de ingebruikname:
1 | Globale evaluatie |
De evaluatie heeft minstens betrekking op: het bouwproces |